Minden arany, ami fénylik – ezen a Porschén egész biztosan
Ennek a kabriónak nemcsak a teljesítményét növelték meg, hanem a belterét is felcicomázták.
Ennek a kabriónak nemcsak a teljesítményét növelték meg, hanem a belterét is felcicomázták.
A két autó között nemcsak árban van lényeges különbség a Porsche javára, ezúttal azonban a sportkocsi maradt alul.
Hivatalosan is bemutatkozott a német gyártó legerősebb szívómotoros sportkocsija, az igencsak izgalmas 911 GT3 RS.
A németek eddig féltve őrizték az autó minden titkát, a napokban viszont kiszivárgott egy fotó a gyártósoron összeszerelt autóról.
Van szerencsénk bemutatni a német gyártó legerősebb szívómotoros sportkocsiját, ami turbó nélkül is elképesztő produkciót ad elő.
Színes egyéniségnek ugyan nem nevezhetők ezek a kicsit unalmasan fehér sportkocsik, vezetésük során viszont garantáltan senki sem fog unatkozni.
Ennek a különleges 911-esnek a készítői egy kicsit mintha a jövőbe láttak volna. Arról pedig csak sejtéseink lehetnek, hogy a megajándékozott hölgy mennyire örült neki karácsonykor.
A Porsche Múzeum szakijai három éven át dolgoztak azon, hogy a világ egyik legidősebb Porsche 911-ét felújítsák.
A stuttgarti székhelyű cég néhány éve még kizárta, hogy valaha elektromos autót gyártsanak, ehhez képest most egy merőben más elképzeléssel álltak elő.
Ez a sportkocsi kiválóan társítja egymással a régimódi külcsínt a legmodernebb technológiákkal.
A német gyártó legújabb modelljnek sikere egy ősrégi bevált receptre épülhet, amit úgy hívnak, hogy tömegcsökkentés.
Megérkezett a 718-as széria legújabb, eddigi legnagyobb teljesítményű változata.
Esetünkben a pilóta teljesen más megvilágításba helyezi a "nyugdíjas tempót".
Egymás után végigpróbáltuk az összes új Porschét, így most első kézből számolhatunk be az igen sportos német járgányok érdekességeiről. És az első elektromos Porschéról is hozunk új infókat.
A német gyártó azt állítja, hogy eddig még egyik Cayenne divatterepjáró sem állt olyan közel a 911-es sportkocsihoz, mint a mostani.
Amikor az utolsó grammnyi rugózatlan tömeg lefaragása a cél, akkor bizony igen mélyen a zsebünkbe kell nyúlni.
Belegondolni sem merünk abba, hogy egy egyszerű kis karc javítása mennyibe kerülhet ezen a kocsin.
Ez a zuffenhauseni sportkocsi dupla időutazásra hív: egyrészt vissza a 70-es évekbe, másrészt előre abba a korba, amikor már a villanyautók fognak dominálni.
Néha akadnak olyan közlekedési szituációk, melyek kialakulására talán még az azt kiváltó személyek sem igazán tudnak magyarázatot adni.
A német gyártó ezúttal minden korábbinál nagyobb erőt szabadít rá kizárólag a hátsó kerekekre.